Pierwsza trasa Genzie cieszy się ogromnym zainteresowaniem, a pozytywna energia towarzysząca koncertom zmotywowała Twórców do ponownego wyruszenia w TRASĘ. Genzie ponownie odwiedzi największe kluby w Polsce, żeby zaprezentować swoje największe hity i zaskoczyć uczestników kilkoma niespodziankami.
Już 29 października finał trasy na COS Torwar w Warszawie.
Koncerty to jednak nie wszystko! Twórcy zapraszają także na MEET & GREET:
Dla osób, które zakupią bilet MEET & GREET, przewidziane są: krótkie spotkanie, wspólna fotka z Twórcami (wykonana własnym telefonem) oraz upominek niespodzianka. Posiadacze biletów MEET & GREET mają także zagwarantowane wejście EARLY ENTRANCE oraz dostęp do strefy GOLDEN CIRCLE. Na spotkaniach obowiązuje zasada: NIE PRZYTULAJ, PRZYBIJ Z NAMI PIĄTKĘ!
WSZYSCY POSIADACZE BILETÓW MEET & GREET MAJĄ ZAGWARANTOWANE WEJŚCIE EARLY ENTRANCE (18.00), NA KONCERT.
Na fanów będzie czekać stoisko z merchem, na którym zakupić będzie można nową koncertową kolekcję oraz inne przedmioty z www.genzie.store
Wszyscy uczestnicy koncertu muszą posiadać bilet wstępu.
Dla opiekuna osoby małoletniej biorącej udział w spotkaniu MEET & GREET wystarczy bilet na sam koncert.
Uwaga! Po spotkaniu MEET & GREET uczestnicy będą proszeni o opuszczenie miejsca wydarzenia.
Jeśli nie masz 12 lat to:
- musisz mieć pełnoletniego opiekuna
- opiekun musi posiadać bilet wstępu na koncert
- opiekun może być z Tobą podczas m&g, potrzebny jest wyłącznie bilet na koncert
Jeśli nie masz 18 lat, a masz więcej niż 12 lat to musisz mieć podpisaną zgodę opiekunów prawnych na uczestnictwo w koncercie.
GENZIE to grupa młodych Twórców, wyłonionych z cieszącego się ogromną popularnością programu Twoje 5 Minut realizowanego przez EKIPĘ. Należą do niej: Patryk Baran (Mortalcio), Wiktoria Bochnak (Kartonii), Bartek Kubicki, Faustyna Fugińska (Fausti), Hanna Puchalska(Hi Hania), Bartek Laskowski (Świeży), Julita Różalska oraz Oliwier Kałużny (Kostek). Twórcy przez rok mieszkali razem tworząc różnego rodzaju treści na swój kanał na YouTube, takie jak pranki, wyzwania czy konkursy kulinarne, dostarczając rozrywki szczególnie młodszej grupie odbiorców. Ich przygody na YouTube śledzą miliony dzieci w Polsce. Influencerzy publikowali odcinki codziennie, przez cały rok. W grudniu 2022 r., na finał projektu w ciągu 24 godzin opublikowali 24 odcinki, piosenkę oraz dokument.Twórcy opracowali własną kolekcję ubrań i akcesoriów, które dostępne są na www.genzie.store